wtorek, 22 lutego 2011

dzień 40. / day 40


7 komentarzy:

markiza pisze...

supernatural energy from journeying upward toward touch :)))

Izja pisze...

piękne okulary :)
takie chwile po godzinach bardzo lubię :)

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

Ładne okulary :)

lotta7 pisze...

dziękuję, trochę mi zajęło przyzwyczajenie się do nich, bo zawsze byłam na bakier z patrzeniem na świat przez szkiełka, ale teraz już się oswoiliśmy ze sobą :)
lidka, czytanie co które słowo to fajna zabawa, co? :)

Kate pisze...

:) Okulary!

emka1216 pisze...

Piękne okulary. Powtarzam się. Trudno. Ja tez mam problemy z posługiwaniem się drugimi oczkami. Noszę okulary ... w torebce. Podoba mi się zdjęcie.

lotta7 pisze...

emka, nie szkodzi :), ja do swoich już się przyzwyczaiłam, głównie dlatego, że nic bez nich nie widzę :)