wtorek, 9 sierpnia 2011

dni 203. - 207. / days 203 - 207.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

spacer_biedronki pisze:

ale Młoda ma fajne minę!

markiza pisze...

nie lubię dzieci ze smoczkiem (wydaje mi się, że zasłaniają całe piękno dziecięcej buzi) ale to ujęcie jest świetne!A jest cudowna i duuuża już:)))

lotta7 pisze...

Ania niestety nie chce sie z nim rozstac, choc staram sie ja przekonac, mam nadzieje, ze niedlugo mi sie uda :)

Sun(power) pisze...

A mogłabym poprosić o włożenie (jeśli to nie ujmie konwencji) zdjęcia pierwszego górnego po lewej stronie? Chętnie popatrzyłabym z bliska:) Jeśli nie - nie ma sprawy:) powiększę sobie widok;))

lotta7 pisze...

zen.ona wstawie zdjecie jak tylko maluchy pojda spac :) pozdrawiam

Kate pisze...

Super ta minka!
Też jestem przeciwnikiem smoczków, ale czasami nie da się inaczej:)
POzdrawiam